sobota, 13 sierpnia 2016

Czytelnicze podsumowanie lipca 2016

Hej! Zapraszam was na lekko spóźnione czytelnicze podsumowanie lipca 2016.









WRAP UP:

1. "Dotyk Julii"- Tahereh Mafi : 7/10, 336 str. , 3,4 cm
2. "Sekret Julii" - Tahereh Mafi: 8/10, 437 str. , 2,9 cm


Przeczytanych stron: 773
Przeczytanych cm grzbietów:  6,3 cm



BOOK HAUL:

1. "Córka łowcy demonów" - Jana Oliver- wyprzedaż nad morzem



W sierpniu przeczytałam już "Julia. Trzy tajemnice" oraz "Dar Julii".






TBR NA SIERPIEŃ:

1. "Król kruków" - Maggie Stiefvater
2. "Złodzieje snów"- Maggie Stiefvater
3. "Love, Rosie"- Cecelia Ahern
4. "Kim jesteś Sky?"- Joss Stirling


PODSUMOWANIE BLOGOWE:

Ilość nowych obserwatorów: 1
Ilość wyświetleń w miesiącu: 47
Ilość komentarzy: 2
Ilość postów: 2



A Wam co udało się przeczytać i kupić w lipcu? Jakie są wasze plany na sierpień?

2 komentarze:

  1. Mi w lipcu nie przybyło niestety żadnych nowych książek, jednak zamówiłam "Szklany tron" oraz "Szklany miecz", które raczej przyjdą do mnie już jutro! :) A jeśli chodzi o wakacyjny Wrap up to przeczytałam na razie 7 książek. Życzę ci powodzenia w prowadzeniu bloga i już go obserwuję! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie aninthebookland.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń