wtorek, 5 lipca 2016

Czytelnicze nawyki BOOK TAG



Hej! Bardzo się cieszę, że przynajmniej jedna osoba przeczytała poprzedni post :) Dziś zapraszam Was na czytelnicze nawyki tag.




1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?


Tak. Jest to łóżko w moim pokoju, na którym czytam zazwyczaj wieczorami.

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?

W trakcie czytania używam zakładek. Zawsze do książki dopasowuje zakładkę, która do nie pasuje np. kolorystycznie

3. Czy możesz po prostu przestać czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?

Nie mogę po prostu przestać czytać książki. Muszę dojść do okrągłej liczby stron. Irytują mnie nieokrągłe liczby stron (tak, jestem dziwna).

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?

Nie. Jeśli chce mi się pić lub jeść, odkładam książkę.

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?

Nie jestem wielozadaniowa. Podczas czytania denerwuje mnie nawet dźwięk telewizora z innego pokoju. Lubię czytać w ciszy i skupieniu.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?

Zazwyczaj czytam jedną książkę, by skupić się na jednym świecie. Jednak czasami jestem zmuszona do czytania  dwóch na raz, czytając lekturę szkolną i moją książkę.

7. Czytasz w domu czy gdziekolwiek?

Zwykle czytam w domu, ale mogę też czytać w podróży lub czekając np. w kolejce u lekarza.

8. Czytasz na głos czy w myślach?

Czytam w myślach. Jest to dużo szybsze, poza tym nikomu nie przeszkadza.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Staram się nie zaglądać na koniec książki lub do dalszych fragmentów, ale zazwyczaj mi to nie wychodzi. Pokusa zajrzenia jest dla mnie zbyt wielka. Są też przypadki, w których po prostu muszę zajrzeć dalej. Jako przykład podam czytanie przeze mnie "Igrzysk śmierci". Zaczynając je czytać, wzięłam "Kosogłosa" i zajrzywszy na koniec pomyślałam (SPOILER) "Ok skończyła z Peetą, mogę to czytać". (TeamPeeta)

10. Czy zginasz grzbiet książki?

NIE! To zbrodnia ! 


To tyle! Do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz